Artikkelit

http://www.patmos.fi/filebank/articles/tag-list_1345_6617-afgaani_pikkukuva.jpg EIKÖ JEESUS tule takaisin? Hyvänen aika! Mitä tekstiä tämä tällainen on – ja vielä Patmos Lähetyssäätiön sivuilla, lähetyksen, joka on tunnettu Jeesuksen tulemukseen liittyvästä opetuksesta. Jeesusko ei tulekaan takaisin? Näin on. Jeesus ei tule takaisin ennen kuin Hänen maan päällä elävä ja toimiva... http://www.patmos.fi/arkisto/1345/radioaallot_ja_jeesus_joka_ei_tule Patmos article

Radioaallot ja Jeesus joka ei tule

EIKÖ JEESUS tule takaisin? Hyvänen aika! Mitä tekstiä tämä tällainen on – ja vielä Patmos Lähetyssäätiön sivuilla, lähetyksen, joka on tunnettu Jeesuksen tulemukseen liittyvästä opetuksesta. Jeesusko ei tulekaan takaisin?

Näin on. Jeesus ei tule takaisin ennen kuin Hänen maan päällä elävä ja toimiva kristillinen kirkkonsa on täyttänyt ehdot, jotka Herra asetti paluullensa.

Evankeliumi olisi saarnattava koko maailmassa todistukseksi – ja sitten Jeesus tulisi takaisin. Ennen sähköisten tiedotusvälineitten keksimistä ja sittemmin tapahtuneita verkostumisia vaatimus tuntui uskomattoman vaikealta.

Jeesuksen tulemus seuraa taivaallista aikataulua. Jumala itse vaikuttaa tahtomista ja tekemistä, jotta myöhästymisiä ei tapahdu taivaallisissa agendoissa. Koska maanpiiri kypsyy muutoinkin Jeesuksen paluulle, parin viimeisen sukupolven aikana koko tiedonvälitys on mullistunut ja uudistunut asutetulla maanpiirillä. Sähköinen viestintä vie todellakin evankeliumin maan äärestä toiselle ja kaikkien kansojen kuultavaksi ja nähtäväksi.

Ilmestyskirja ennakoi globaalin reaaliaikaisen tv-verkon olemassaolonkin: nähdään yhtä lailla Jerusalemin kummallisia tapahtumia Antikristuksen hallitessa siellä, ja nähdään Messiaan tuleminen Öljymäelle. Nähdään – kuullaan – maailmanmedian kautta!

Raamattu ennustaa Eesaun etsivän Messiasta ajan lopulla

TOTTA SE on! Samat profetiat, jotka ennakoivat Pyhän Hengen sateen laskeutumista Israelin kuolleitten, kuivettuneitten luitten päälle heidän omassa maassaan, samat profetiat ennakoivat Eesaun jälkeläisten eri suku-uomiinsa hajaantuneina saavan kerran kokea syvimmän hengellisen kaipauksensa täydellisen täyttymyksen.

Islamin murtamat massat vapautuvat väärän uskonnon kauheista kahleista. He nostavat päänsä ja näkevät avatuin hengen silmin Israelin Pyhän lävistetyt kädet – siunaavina, eheyttävinä, uutta luovina.

Tätä koskevat Raamatun ennustukset ovat monikymmeniset. Vaikka niitä harvoin luetaan eikä niistä juuri opeteta, ne ovat Raamatussa. Eikä Raamattu voi raueta tyhjiin.

Herätys tulee – taivaasta puhaltaa – vielä kerran islamin maisemiin.

NIIN KUIN Israelin kohdalla, niin myös Eesaun kohdalla tapahtuu, että Jumalan armonvalinnan mukainen esikkolyhde leikataan islamin orjuuttamien kansojen pelloilta. Muslimien keskuudessa on jo nyt hengellistä liikehdintää, ja juuri se onkin pistänyt raivoisaan vastaliikkeeseen Isiksen kaltaiset armottomat voimat.

Radiolähetys on sekä kylvön että elonkorjuun pyhä väline islamin maaperällä. Sanomaa kuunnellaan. Järjestöt ja paikalliset kristilliset seurakunnat kuulevat uudestaan ja uudestaan ihmeellisiä raportteja siitä, mitä kristillinen sähköinen media saavuttaa Eesaun jälkeläisten riveissä.

Radio Patmos on koko nimeltänsä Radio Patmos International. Olemme kansainvälinen radio. Jos joudumme tuen vähyydestä johtuen leikkaamaan tuotantoamme, leikkauksen täytyy tapahtua Suomessa – esimerkiksi Lähi-idässä meidän tulee vain kasvattaa radioääntämme. Mikään siemenuhri ei tuota niin paljon hedelmää kuin radioon ja Internetiin istutettu eurosi tuottaa. Olethan mukana?

Anna lahjasi painamalla tämän sivun alalaidassa olevaa "Lahjoita" painiketta ja valitsemalla vetovalikosta lahjoituskohteeksi "Radio Patmos International". Kiitos lahjastasi.