2017-11-26 https://www.patmos.fi/filebank/blog/authors/fb-share_16_7162-MARKKU_BLOGI_05.jpg Äärimuslimit hakkaavat ja pahoinpitelevät islamin jättäneitä henkilöitä Suomessa. Avioero astuu voimaan heti. Uskonnonvapaus romutetaan silmiemme alla. Yksilön itsemääräämisoikeutta rikotaan. Tämä on järkyttävää, mutta totta. Väkivallan kulttuuri on rantautunut Suomeen äärimuslimien mukana. Onneksi... https://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/1081/islamista_jeesuksen_seuraajiksi_kaantyneet_ex-muslimit_vainottuina_suomessa Patmos article
Markku Vuorinen
26.11.2017
Markku Vuorinen

Islamista Jeesuksen seuraajiksi kääntyneet ex-muslimit vainottuina Suomessa

Äärimuslimit hakkaavat ja pahoinpitelevät islamin jättäneitä henkilöitä Suomessa. Avioero astuu voimaan heti. Uskonnonvapaus romutetaan silmiemme alla. Yksilön itsemääräämisoikeutta rikotaan. Tämä on järkyttävää, mutta totta. Väkivallan kulttuuri on rantautunut Suomeen äärimuslimien mukana.

Onneksi asia on nostettu puheenaiheeksi toimittaja Mari Turusen ilmestyneen: ”Kääntyneet” kirjan myötä. Ohessa ote kirjasta:

” Eräänä sunnuntaina lähdin illalla puoli kymmenen aikaan juoksulenkille. Vierelleni hiljensi BMW, josta partasuiset miehet huusivat: ”Oletko Ahmed? Oletko ylpeä itsestäsi, kun olet kristitty?”

Ymmärsin heti, että nuo autosta tuijottavat miehet olivat perässäni, sillä he toistivat sanojani edellisviikon messusta. Olin silloin kertonut uskostani kirkossa julkisesti. Mietin mitä tekisin. Väittäisinkö, että he ovat erehtyneet henkilöstä? Sen sijaan pysähdyin ja otin kuulokkeet korviltani. Vastasin: ”Kyllä olen.”

Autosta nousi kolme miestä, jotka toistelivat Koraanin lauseita. Näin, että yhdellä oli kädessään metalliputki. Ensimmäinen potkaisi minua silmään, ja toinen löi minua putkella kolmesti takaapäin olkapäähän. Kipu oli hirvittävä. Kun käännyin, hän löi minua metalliputkella käteen. Etusormeni murtui, ja rystynen painui sisään. ”Sinut on tapettava”, miehet huusivat.

Sitten kadulle kääntyi toinen auto, ja sen valot nähdessään miehet säikähtivät ja pakenivat. ”Jos kerrot jollekin, me tapamme sinut”, he huusivat mennessään.

Minäkin poistuin nopeasti paikalta.

Palattuani vastaanottokeskukseen muslimihuonetoverini naureskeli minulle ja sanoi: ”Sait mitä ansaitset.” Minusta tuntuu, ettei kukaan välitä. Tätä ex-muslimien häirintää tapahtuu kaikkialla, ei vain kotimaassani.”

Vain harva uskaltaa kertoa oman tarinansa näin tunnistettavasti, kuten ”Ahmed”. Vaikenemiselle on lukuisia vakavia syitä. On henkistä häirintää, kiusaamista ja haukkumista, joka voi olla niin rajua, että se järkyttää mielenterveyttä. Usein mukana on pelottelua ja uhkailua, joka kohdistuu henkilöön itseensä tai hänen läheisiinsä. Ja sitten on raakaa väkivaltaa. Lisäksi haastateltavat kertovat:

” Veljeni on Saksassa. Hän uhkasi tulla tappamaan minut kääntymiseni vuoksi. Omaiseni eivät halua olla kanssani missään tekemisissä.”

” Perheeni hylkäsi minut. Isäni sanoi, etten ole enää hänen poikansa, että en ole enää hänen vertaan. Olen saanut useita tappouhkauksia sukulaisilta ja ystäviltä kotimaasta.”

Missä luuraa vihervasemmiston ihmisoikeuksien taistelijat.

En ole vielä nähnyt tai kuullut vasemmalta laidalta ainuttakaan tuomiota näiden muslimien uskonnonvapauden ja ihmisoikeuksien rikkomisesta. Kovin ovat olleet vaisut myös virkamiesten ja maahanmuuttoviraston lausunnot, ehkä niitä ei ole edes annettu. Ellei pian tule viranomaisten ja politiikkojen taholta voimakkaita ja tuomitsevia puheenvuoroja uskonnonvapauden rikkomisesta, niin kansa nousee ”kapinaan.” Kyllä kansa tietää, että rajansa on kaikella.

” Uskonnonvapaus mitätöityy, ellemme toteuta sitä ”

Kirkkohallituksen maahanmuuttotyön asiantuntija Marja-Liisa Laihia arvioi Uusi Tie lehdessä ex-muslimeihin kohdistuvan painostuksen olevan Suomessa maanlaajuista ja systemaattista. Turvallisuusriskin vuoksi ei kaikkia kastetoimituksia luterilaisissa paikalliseurakunnissa kirjata omaan rekisteriin.

” On järkyttävää, että joudumme toimimaan omassa maassamme näin. Tässä on syvä ristiriita.” toteaa Laihia.

-       Uskonnonvapaus mitätöityy, ellemme toteuta sitä Meidän on turvattava ja suojeltava uskonnonvapautta aktiivisesti. Samalla on annettava mallia tänne tuleville, että uskontoa saa harjoittaa, ja uskontoa saa myös vaihtaa.”

Mitä imaami asiasta ajattelee

Syyrialaissyntyinen imaami Mohamad Anas Hajjar on Suomen Islamilaisen Yhdyskunnan imaami ja monelle tuttu mies islamin kommentoijana televisiossa. Hajjarilla on ”rohkaiseva” uutinen kaikille kääntyneille: ”Historia tuntee myös tapauksia, joissa kuolemantuomiolta on vältytty.” Hajjar ei tuomitse muslimiyhteisön toimesta annettuja tappouhkauksia tai hylkäämistä Islamin hylkäämisen seurauksina.

Rakkautta ja rajoja

Kristittyinä meidän tulee rakastaa kaikkia ihmisiä ja auttaa hädässä olevia lähimmäisiämme. Pakolaisissa on paljon sotaa ja kuolemaa pakoon lähteneitä ihmisiä, puhumattakaan lapsista jotka ovat täysin syyttömiä pakolaistilanteeseen. Kaikkien maahanmuuttajien sopeutumisen ja paremman elämän tähden meidän pitää kertoa heille rohkeasti ja selvästi millaiset oikeudet ja velvollisuudet Suomessa asuvilla on. Nyt on oikea aika kristittyjen oikaista itsensä ja kertoa totuus rakkaudesta ja rajoista. Antaa äänen kuulua suomalaisten ja kristillisten arvojen puolesta. Emme tee sitä vain itsemme tähden, vaan myös lastemme ja lastenlastemme tähden. Meidän turvamme ja tulevaisuutemme on Jumalan Sanan ja Raamatun opetuksen esillä pitämisessä.

Tässä maassa säilyy sisäinen rauha ja rauhaisa elo kun kunnioitamme toinen toisiamme. 

Siunattua joulun odotuksen aikaa!

 

 

Kommentoi "Islamista Jeesuksen seuraajiksi kääntyneet ex-muslimit vainottuina Suomessa"

Antamaasi sähköpostiosoitetta ei julkaista sivustolla.

Anna osoite täydellisessä muodossa (esim. http://www.oma-osoite.com)

 

Haluan saada tiedon uusista kommenteista antamaani sähköpostiosoitteeseen.

  _____      ___      _  __     ___      _____   
 /  ___||   / _ \\   | |/ //   / _ \\   / ____|| 
| // __    / //\ \\  | ' //   | / \ || / //---`' 
| \\_\ || |  ___  || | . \\   | \_/ || \ \\___   
 \____//  |_||  |_|| |_|\_\\   \___//   \_____|| 
  `---`   `-`   `-`  `-` --`   `---`     `----`  
                                                 
 
 

8 kommenttia "Islamista Jeesuksen seuraajiksi kääntyneet ex-muslimit vainottuina Suomessa"

Annikki Salo 28.11.2017 14.39

Kun muslimi kääntyy Jeesuksen puoleen, saa syntinsä anteeksi, hän siirtyy vihan ja pimeyden valtakunnasta Jumalan rakkauden Valtakuntaan. Hän kokee Jumalan rakkauden koko olemuksessaan. Niinpä jokaisen ihmisen syvin tarve on kohdata Jeesus Kristus, sillä Hän Hyvänä Paimenena hoitaa ja eheyttää ihmistä.

Niinpä kunkin uskonnon tuntee sen hedelmistä. Kaikki viha, väkivalta, pahonpitely, murhanhimo ja kaikkinainen pahuus on sielunvihollisesta. Ihmisen sydämen kylmä armottomuus kertoo, kuinka onneton hän itse on.
Siksi kaiken uhallakin kannattaa julistaa evankeliumia Jeesuksesta, sillä Jumala on Pyhä Rakkaus ja Hänen rakkaudellaan saamme rakastaa myös toisia ihmisiä. Rukoillaan ahkerasti muslimien puolesta,

Jukka 28.11.2017 14.39

Näin me näemme, että maailma, jopa Suomikin, alkaa olla täynnä tuota valoa, joka on pimeyttä. Se orjuuttaa harjoittajansa pimeyden tekoihin. On vaarallista olla hiljaa sen tekojen edessä, kuitenkin jumalaton nostaa sen samanarvoiseksi totuuden kanssa uskonnonvapauden varjolla, samalla kun tuo pimeys ei suvaitse mitään muuta uskoa kuin uskoa omaan pimeyteensä. Totinen valkeus on sille kauhistus, jota pitää vainota.


" Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!"

Tässä toteutuu nyt sana: "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."

"Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi."

Mistä me siis tunnemme totisen valkeuden?

Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa.
Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä.
Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta.
Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
1. Johanneksen kirje 2:8-11

Sillä Jumala on rakkaus ja kaikki muu oppi on pimeydestä.

Kari Väistö 28.11.2017 14.39

Oulun Veritas Forumissa Anas Haijjar huomautti, että uskossa ei ole pakkoa, mutta muslimeilla on oikeus käydä sotaa Koraanissa ja profeetan perimätiedossa ilmoitettujen periaatteiden mukaan. Islamissa on tarkat säännöt, milloin sota on oikeutettu, kuka sen saa julistaa ja kuka saa julistaa rauhan. Hajjarin mukaan islamin valtavirran ulkopuolella on ryhmiä, jotka eivät noudata näitä sääntöjä.
Anas Hajjarin mukaan islamista on synnytetty länsimaiden uusi vihollinen nationalismin ja kommunismin kaaduttua.
‒ Tämä päättyy hyvin pian, Hajjar ennusti.
Erikoinen lausahdus – mitähän tuo tarkoittaa. Mitä Koraani mahtaa tuohon esittää?
Suura 8:12-14 Herrasi antoi enkeleilleen ilmoituksen: Minä olen teidän kanssanne. Vahvistakaa niitä, jotka uskovat. Minä asetan pelon (terror) uskottomien sydämeen. Hakatkaa poikki heidän kaulansa ja raajansa. Näin tapahtui, koska he olivat vastustaneet Allahia ja hänen lähettilästään. Joka vastustaa Allahia ja hänen lähettilästään, tietäköön että Allah on ankara rankaisemaan. - Tässä teille: Maistakaa nyt sitä! Uskottomia odottaa tulen rangaistus.
Suura 4:55-56 Toiset heistä uskovat tähän Koraaniin, toiset eivät. Helvetissä on riittävästi hehkua. –Me korvennamme tulessa ne, jotka eivät usko merkkeihimme; aina kun heidän ihonsa on palanut, me vaihdamme tilalle toisen, jotta he saisivat oikein maistaa rangaistusta. Allah on mahtava, viisas.
Suura 3:151 Uskottomien sydämeen me sinkoamme pelon, koska he ovat asettaneet Allahin rinnalle toisia, joihin hän ei ole antanut lupaa. He saavat sijansa tulessa.
Ja sitten eräs ristiriita suuraan 3:151.
Suura 29:46 Väitelkää Kirjan saaneiden kanssa sovinnollisesti – sanokaa, meidän Allahimme ja teidän Jumalanne ovat yksi ja sama, ja me alistumme hänelle.

Ja edelleen ristiriitaa.
Suura 48:13 Sille joka ei usko Allahiin ja hänen lähettiläänsä, ja muille uskottomille, me olemme valmistaneet hehkuvan tulen.
Ja suurassa 3:19 mainitaan …Allahin edessä ainoa oikea uskonto on islam.
Edelleen samasta ristiriita-aiheesta suuraan 3:151.
Suura 5:72 Ne, jotka sanovat: Messias, Marian poika on Jumala, eivät ole uskovia….

Tällainen ristiriitaisuus antaa muslimeille vapauden tulkita eri tilanteita hyväkseen ja uskottomien (joihin lukeutuvat juutalaiset ja kristityt) hämäämiseksi. Tähän ovat monet langenneet, kuten esim. Vatikaanissa, Ruotsissa ja nyt tilanne alkaa toistua Suomessakin.

gunilla hannelius 28.11.2017 14.39

Kristus sanoi että jos haluaa seurata häntä niin pitää kantaa ristinsä..mutta en hyväksy vainoamista missään muodossa ja on herjaamista vainota ihmisiä Islamin nimessä! On niitä fundamentalistejä ollut kristinuskossa myöskin aikonaan kun inkvisitaation aikana "vääräuskoisia" vainottiin. Koraani kehottaa olemaan suvaitsevainen muita kohtan. Ne jotka lukevat muuta ovat ottaneet suran ulos yhteydestä ja lukevat Koraania kuin piru lukee Raamattua.Ei Jumala hyväksy vainoamista tms olkoon sitten hänen nimensä Allah tai Elohim..

Kari Väistö 28.11.2017 20.04

gunilla hannelius kirjoitti:
”Koraani kehottaa olemaan suvaitsevainen muita kohtan. Ne jotka lukevat muuta ovat ottaneet suran ulos yhteydestä ja lukevat Koraania kuin piru lukee Raamattua.
Ei Jumala hyväksy vainoamista tms olkoon sitten hänen nimensä Allah tai Elohim”.

Kysymys on selkeästi väärästä johdatuksesta, jota Koraani esittää.
Koraani kieltää Jeesuksen jumaluuden ja uhrin syntisten puolesta.
Tätä ei islam esitä missään kohdin. Se esittää Jeesuksen olevan vain Marian poika ja Muhammedin jälkeen toisella sijalla profeetoissa.
Kun huomioidaan, että koraani koottiin n.700 vuotta Kristuksen syntymän jälkeen pitkän ajan kuluessa (eihän Muhammed kirjoittanut sitä sillä hän oli lukutaidoton), niin sen ”sanoma” on täydellisessä ristiriidassa Raamatun sanoman kanssa. Eikä Koraanissa ole minkäänlaista pelastuksen sanomaa.
Koraanissa tuodaan esille sellainen mahdollisuus päästä paratiisiin jos Allah sattuu olemaan sillä päällä:
suura 2:284 …Hän antaa anteeksi kenelle tahtoo ja rankaisee ketä tahtoo…
suura 14:4 …mutta Allah eksyttää kenet tahtoo ja johdattaa kenet tahtoo…
Koraanissa ”Armelias” ja ”armahtavainen” ovat tyhjiä sanoja, joilla ei ole sisältöä Koraanissa. Sen takia käsitys, jonka mukaan Islamin jumala on ankara ja leppymätön, ei ole myytti.
Täydellinen alistuminen on käytännössä mahdotonta. Muslimi ei elämässään voi olla varma, kelpaako hän Allahille tai onko hän saanut anteeksi. Hänellä on sen takia myös yllyke osallistua aseelliseen jihadiin, koska siinä kuolemiseen on liitetty lupaus pääsystä paratiisiin.
Kristinuskossa Jumalan armo ei ole ehdollinen vaan ehdoton. Se ei perustu ihmisen tekoihin tai tekemättä jättämisiin vaan Kristuksen sovitustyöhön. Ero islamiin on kuin yöllä ja päivällä!


Entä kuka Allah (AL-ILAH) on?
Viime vuosien tutkimukset osoittavat, että Kuu oli heillä hyvin keskeisessä asemassa. Kuvissa esiintyi aina nouseva kuu, kuten nykyään voi nähdä kaikissa islamilaisissa moskeijoissa ja minareeteissa. Rukoillessa heidän kämmenensä olivat muslimien tavoin ylöspäin suuntautuneet (salat-asento).
AL-ILAH oli arabialaisen quraish-heimon (josta myös Muhammedin suku oli lähtöisin) pääjumala.
Nimi lyhentyi myöhemmin muotoon Allah. Kaikki tähän uskontoon kuuluvat riitit liittyivät Kuun palvontaan. Huudahduksella "Allah u akbar!" on myös juurensa tässä kuunjumala-kultissa. Se merkitsee: "Allah on suurin!" eli suurempi kuin muut mekkalaiset jumalat.
Allahia ilmeisesti pidettiin monijumalaisen Mekan ylijumalana, jota Kaaban (Ka’bah) temppelissä palvottiin. Kaabassa arvioidaan tuolloin olleen jopa 360 epäjumalankuvaa.

Tämä uskonto, islam, on yksi tapa, jolla Syyttäjä pyrkii häivyttämään ihmisiltä Kristuksen antaman pelastuksen.

Lauri Rahkonen 28.11.2017 20.04

Demokraatti-lehti on uutisoinut aiheesta päiväysmerkintöjen mukaan jo ennen tätä blogikirjoitusta. Demokraatti on vasemmistoon luettavan Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen äänenkannattaja.

https://demokraatti.fi/kadulla-he-sylkevat-maahan-kun-nakevat-minut-minua-haukutaan-ex-muslimit-avautuvat-kauheista-kokemuksistaan/

Jukka Mikkola 1.12.2017 10.57

Voisi olettaa, että islamilainen yhteisö Suomessa (ja erityisesti sen "nokkamies") tuomitsisi moiset ihmisoikeusloukkaukset yksiselitteisesti ja selkeästi, jos se ei islamiin kuulu. Mainitut sitaatit eivät ole selkeitä.

On trivialiteetti, että kaikkien uskontojen, maailmankatsomusten, ideologioiden ja ajatusmaailmojen piirissä tehdään "yhtä sun toista" ja tapahtuu "hirveyksiä". On kuitenkin eroa, miten niihin suhtaudutaan. Saksa aikonaan sortui, mutta on tehnyt tiliä. Neuvostoliitto sortui, mutta ei ole tehnyt tiliä. Kristityt ovat aikojen kuluessa sortuneet, mutta jossain vaiheessa ovat tehneet tiliä niin ristiterkistään kuin kolonialismistakin.

Isalmilla olisi nyt näytön paikka, miten suhtautuvat tällaisiin ihmisoikeuksien rikkomuksiin. En tarkoita vain yksittäisiä irtisanoutumisia ja mielipiteitä, enkä monitulkinnallisia "poliittisia" selityksiä.

Jäämme odottamaan, miten islamin oppineet "dogmaatikot" asian selittävät?

Jäämme myös odottamaan, "kuivuuko" tämä aihe sekulaarissa mediassa kahden viikon aikana.

Markku Harkonen 10.12.2017 14.54

Rauhaa!
Olen mielenkiinnolla seurannut aihetta Islamista Jeesuksen seuraajaksi. Vaimoni on kææntynyt kristinuskoon n. 40 vuotta sitten. Emme ole joutuneet vainon kohteeksi. mutta kun aika muuttuu, niin pitææ varautua asiaan. Meilla on aika hyvæt suhteet muslimivæestøøn tæællæ pohjoisessa ja erikoisesti Mauritiuksella, josta vaimoni on kotoisin.Kehottaisin ihmisiæ valvomaan ja olemaan hereillæ ja pyytæmææn Jumalalta viisautta asioihin.Se on suuri haaste kristityille tæssæ vaikeassa ajassa.Minun rukoukseni on, ettæ Jumala opettaisi minua rakastamaan vihollisia. tv.Markku Kuusamon kairalta