2015-11-04 https://www.patmos.fi/filebank/blog/authors/fb-share_19_5899-TA-kirkon-pihalla.jpg Ostimme kodinkoneita ja otin myymälästä paksun esitteen, joka mainosti elektroniikkaa. Keskellä kaikkia koneita ja laitteita oli yksi sivu, joka kertoi elämisen tasapainosta, jonka nimi oli Feng shui. Sivu suitsutti tämän uskonnon perään ja kertoi, mitä saavutuksia oli saatu Ki virtauksista. Tuo... https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/757/tarjouksia Patmos article
Turkka Aaltonen
4.11.2015
Turkka Aaltonen

Turkka Aaltonen on kirjailija ja evankelista.

Tarjouksia?

 

Ostimme kodinkoneita ja otin myymälästä paksun esitteen, joka mainosti elektroniikkaa. Keskellä kaikkia koneita ja laitteita oli yksi sivu, joka kertoi elämisen tasapainosta, jonka nimi oli Feng shui. Sivu suitsutti tämän uskonnon perään ja kertoi, mitä saavutuksia oli saatu Ki virtauksista.

Tuo uskonto oli suora jatke kuuluisalle Ying ja Yang uskonnolle. Juttu sisälsi ajatuksen, että kodin esineiden sijoittelulla olisi merkitystä ihmisen elämään.

Tä­män roskan lisäksi länsimaisiin ihmisiin uppoaa nykyään hindu­laisuus, buddhalaisuus, jälleensyntymisoppi, henkiparannus, en­nus­ta­miset, kaikenlaiset parantavat esineet ja energiat. Tämä kaikki on epäjumalanpalvelua.

Kristittyjen pitäisi tarttua Hengen asein: uskolla, rukouk­sella, rakkaudella, todistuksella ja uhrautuvalla palvelulla, paka­nuuteen ja valheellisiin oppeihin. Huonommillaan uskovat eivät saa aikaan kuin väittelyjä vastustajien kanssa. Siitä ei ole mitään hyötyä.

Ja kun he tulivat opetuslasten luo, näkivät he paljon kansaa heidän ympärillään ja kirjanoppineita väittelemässä heidän kanssaan Mark.9:14.

Uskovat on kutsuttu Jeesuksen todistajiksi ja siinä on tärkeä tehtävä, johon seurakunnan pitäisi keskittyä.

Nykyajan vieraat uskonnot ja kaikenlainen harhaoppien ja sekoitusten aika on omiaan hämmentämään kristittyjen kutsumus­ta. Joskus etsimme todisteita Jumalasta, joskus juoksemme ih­meit­ten perässä, joskus taas olemme täynnä arvostelua. Mutta tärkein, eli Kristuksen sisäinen tunteminen on jäänyt unhoon.

 Vieraat uskonnot eivät pelasta ja niiden tuoma rauha on val­heellista. Ne romahtavat viimeistään kuoleman portilla. Vain Jee­suksen varassa voi ihminen lähteä täältä turvallisesti. Jos mieli mennä siihen matkaan, on monen tehtävä pesäero ja parannus näihin vir­tauksiin ja muihin eksytyksiin, tunnustettava ne synteinä ja hylättävä. Toisaalta on sama onko luterilainen teologian tohtori ja elää ilman Jeesusta tai joku hindu valheissaan, molemmat hukkuvat.

Rukoilen, Jeesus, että pelastaisit nämä pimeyden vallassa olevat ihmiset, jotka eivät tunne sinua eivätkä sanaasi. Herätä har­haoppiset, uskonnolliset, kuolleen uskon kannattajat, armon varkaat ja julkisyntiset ennen kuin on myöhäistä. 

 

Kommentoi "Tarjouksia?"

Antamaasi sähköpostiosoitetta ei julkaista sivustolla.

Anna osoite täydellisessä muodossa (esim. http://www.oma-osoite.com)

 

Haluan saada tiedon uusista kommenteista antamaani sähköpostiosoitteeseen.

  ______   __   __    ______     ___      ____    
 /_   _//  \ \\/ //  /_   _//   / _ \\   |  _ \\  
   | ||     \ ` //   `-| |,-   / //\ \\  | |_| || 
  _| ||      | ||      | ||   |  ___  || | .  //  
 /__//       |_||      |_||   |_||  |_|| |_|\_\\  
 `--`        `-`'      `-`'   `-`   `-`  `-` --`  
                                                  
 
 

9 kommenttia "Tarjouksia?"

stv 6.11.2015 11.53

Mark.12:24.

Kirkko ja vapaatkin suunnat voivat välillä esittää tarjouksia: on joogaa, on benjihyppyjä, on iskelmälaulajia, on "sitä sun tätä" kun ja jos Jeesusta ajetaan ulos jotta saataisi väkeä keinotekoisesti Sanan kuuloon jne.

stv 6.11.2015 11.53

Joo, ja Amma-tarjous oli taas myös Suomessa. Toivottavasti uskovat eivät eksyneet sinne...

Nimittäin oikea usko on tuosta yhtä kaukana kuin itä on lännestä.

Oikeata (Jeesusta) kannattaa tarjota mahdollisimman paljon...

TeroS 6.11.2015 11.53

Ehkäpä Turkka olet epätietoisuudessasi ymmärtänyt väärin.

Feng shui ei ole mikään uskonto, eikä sillä ole mitään tekemistä uskon kanssa.
Se on kiinalainen rakentamista käsittelevä oppi, joka perustuu selkeään tietoon, jota on saatu maailmankaikkeuden rakenteesta ja historiasta.

Sillä tarkoitetaan sitä että miten esim. ihmiset viihtyy parhaiten, kun huonekalut ovat jossain tietyssä paikassa huoneessa.
Siis tieteellisesti laskettu huonekaluille mahdollisinmman hyvä paikka.

Se onko siitä oikeasti hyötyä on jokaisen itse pääteltävissä, enkä minäkään kyseisistä laskelmaa noudata.
Mutta tokihan huonekalut voi olla ihan huonoissa paikoissakin, että aina se valinta on jollain tapaa tehtävä ja se on yksi tapa.

Onhan toki joku USA:ssa perustanut jonkun New age fengshui-kirkon, mutta sillä ei ole mitään tekemistä kyseisen tieteen kanssa.

Toisaalta jos kyseessä olisi uskonnollisuus (jota se ei ole), niin sulla ei olisi siinäkään tapauksessa varaa sanoa mitään, koska Suomessa on uskonnonvapaus, jota meidän kaikkien tulee noudattaa, ellei haluta rikkoa lakia.

Ota ristisi ja seuraa minua. 6.11.2015 11.53

Kiitos !
Tämä oli minun´" makuinen " kirjoitus.
Elämme lopunajassa. Ajat eivät parane, vaan pahenevat...
Me uskovat olemme " maailman valo" tässä pimeyden ajassa.
Jeesuksen todistajia.
Jooga on kaiketi kristillisissä piireissä hyväksytty osin , vaikka se kuuluu HINDU-uskoon.
Ihmeitä ja merkkejä saatana OSAA tehdä, joten niiden perässä juokseminen on pahasta.(2.Mooses 7:22).
Jeesus Kristus ja Golgatan ristin sanoma.SE RIITTÄÄ.

stv 14.11.2015 20.47

Patric Tiainenkin kertoo, että kun hän käy kadulla todistelemassa Herrastaan Jeesuksesta, tulee soittoja, ettei noin saa tehdä, koska on "uskonnonvapaus" jne. (Mutta hän vähät välittää ihmisten kielloista, koska ne ovat ihmisten, ei Jumalan.)

Ja uskonnonvapaus juuri takaa uskonharjoituksen. Piste.


Menetkö sanomaan Ali Niemelälle/CityMission ettei saa julistaa evankeliumia kaduilla ??

Turhaa, koska niin SAA TEHDÄ JA TULEE TEHDÄ! Kun vastapuolikin saa "tarjota", miksei voittajien joukko saisi ANTAA TARJOUKSIA?

stv 14.11.2015 20.47

Uutisissa tarjottiin Ikira-hoitoa, jossa puhutaan enkeleistä, muttei pelastajasta Jeesuksesta- eli harhaa taas tarjotaan...ja rahastetaan niiltä jotka siihen suostuvat...


-Mark.12:24.

-Apt. 4:11-12.

stv 14.11.2015 20.47

Jumala vahvistaa Sanansa sitä seuraavien merkkien kautta, Mark.16:15-20.

-Joh.15:26-27

Annikki Salo 14.11.2015 20.47

Sielunvihollinen on aidoimmillaan kavala. Se tunkee noin juuri tavalliseen tiedottamiseenkin, ja myös jotkut terveydenhoidossa ja hierojista käyttävät hinduoppeja. Aikamme juurettomat ihmiset lankeavat noihin sisimpänsä tyhjyydessä. Meille uskovina vihollisen juonet eivät ole tuntemattomat. Siksi yhä enemmän luemme Jumalan Sanaa rukoillen sen sulautumista elämäämme, sillä Sanan valkeudessa näemme myös harmaat alueet. Jumalan rakkaudella ja viisaudella varoitamme ihmisiä näistä vihollisen ansoista.

Annikki Salo 14.11.2015 20.47

Sielunvihollinen olemus on valheen kavaluus. Niinpä se pukeutuu valkeuden enkeliksikin kaikella oveluudella. Vain Jeesusta seuraten Hänen valkeudessaan näemme sen juonet ja vältämme ne. Rukoillen joka aika Hengessä saamme varoittaa ihmisiä niistä ja kertoa heille Jeesuksesta.