14.08.2018

Rukouspyyntö

Rukoilkaa, että tyttäreni Herran tahdon mukaisen identiteettinsä. Rukoikaa, myös että poikani sosiaaliset pelot helpottaisivat ja löytäisi tien elämässään eteenpäin. Rukoilkaa, että koko perhekuntaini tulisi elävään uskoon Jeesukseen.

Perheenisä

14.08.2018

Jeesus auta

Rukoilisitteko puolestani, että vatsa oireilu paranisi.Olen huolissani asiasta, koska minulla on useita kroonisia sairauksia.

Äiti

14.08.2018

Apua

Miehelläni on lapsuudesta pahat traumat ja ei jaksaisi elää enään. Rukoillaan että Jumala vapauttaa.

Tuskainen

14.08.2018

Hätä

Jeesus eheytä poikani avioliitto,auta heitä löytämään uskontie,uudista keskinäinen kunnioitus ja rakkaus.Vapauta poikani kaikista kahleista,siteistä,riippuvuukaista, stressistä ja uupumisesta sekä paranemista,työkykyä/-halua,positiivisuus,talous kunt

Rukousapua

14.08.2018

Esirukouspyyntö

Liian korkeiden maksa-arvojeni puolesta ja läheisteni uskoontuloa!

13.08.2018

tytär

Jeesus auta. Tyttärellä valtavat työpaineet

13.08.2018

Jeesus auta

Eräs asia nytkähti eteenpäin mutta pysähtyi taas. Kunpa saisimme vastauksen tärkeään sähköpostiin!

Etanan vauhtia

13.08.2018

Jeesus auta

Jeesus auta lapsenlapseni äitiä joka on sairastunut syöpään. Paranna Jeesus hänet armollasi. Kiitos että autat.

mummi

13.08.2018

Terveyteni puolesta

Pyydän esirukousta sen puolesta, että saisin nukuttua, kun helteet aiheuttivat univelkaa, muutenkin terveyteni on huonossa kunnossa. En haluaisi sairaalaan, vaan että Jeesus Kristus parantaisi minut täysin terveeksi.

Yksinäinen -71

13.08.2018

Rahat todella vähissä

Rukouspyyntö, että raha-asiat järjestyisivät. Ei ole rahaa kunnolliseen ruokaan tai muihin välttämättömiin tarpeisiin.

13.08.2018

Parantuminen

Rakas Jeesus, auta hammasongelmassa ja paranna se ihan kokonaan. Kiitos muistamisesta.

huolestunut

13.08.2018

sydän terveeksi

Esirukoilkaa, että paranisin sydämen eteisvärinästä, eli rytmihäiriöstä joka on kroonistunut ja laajentaa sydämen eteistä. Olen täyttänyt 60 ja lapsen lapseni tarvitsee vaaria, mutta en jaksa kovin paljon leikkiä hänen kanssaan ja muutenkin tämä vi

Johan

12.08.2018

Huoltajuusongelmia

Lapsenlapseni on joutunut keskelle surullista huoltajuuskiistaa, jossa toinen vanhemmista ei haluaisi hoitaa tehtäviään eikä velvollisuuksiaan. Lapsella ei myöskään ole kunnon sänkyä. Meillä on suru ja huoli pienestä koululaisesta. Jeesus, auta!

Mummo

12.08.2018

Rukousaihe Samuelin puolesta

Samuel 16v alkaa ma 13.8 jatkoopinnot, kärsi viime syksystä lähtien masennusta eikä saanut siihen apua koulun kautta jaoissa. Koulu saatiin loppuun esirukousten kannattelemana ja kovan henkisen taistelun kautta-, siinä menetin myös työpaikkani. Ruko

markkuL

12.08.2018

Lapseni työ

Rakas Jeesus auta lastani. Hänellä on uusi työ, kiitos siitä. Mutta nyt on tämä alku vähän vaikeaa. Herra auta ja kosketa ja johdata. Kiitos rakas Isä, kiitos että autat. Ylistys

äiti

12.08.2018

Muutto ja raha-asiat

Pyydän rukousta, että Jumala järjestäisi minut paikkakunnalle, jossa viihtyisin ja saisin hyvän asunnon, palvelut ja työpaikka olisivat lähellä,koska ei ole autoa. Muuttoon ja vuokra takuuseen järjestyisivät rahat ja muutenkin kunnolliseen elämiseen

12.08.2018

monta asiaa

Paranna lasteni ja minun ahdistus, joka on narsistin aikaansaama, pelasta kaikki lapseni perheineen, anna pelastusvarmuus ja herätys, uudista omasi, anna minulle työtä ja uskova puoliso, srkyhteys ja uskovia ystäviä, elatustuki sovinnolla.

äiti

12.08.2018

Henkinen ja fyysinen terveys

Pyytäisin uskon vahvistumista, sokeritoukat pysyisivät poissa, perheemme terveyden & taloudellisen tilanteen puolesta, jatkuvat kivut, negatiiviset ajatukset & ahdistus poistuisivat. Pyydän, että Jeesus parantaisi ihoni & hampaani & laihtuisin.

JohannaR

12.08.2018

Monta pyyntöä

1. Pojan tilanne: ei opiskelupaikkaa, ei työtä. On uppiniskainen. Että suostuisi suorittamaan edes siviilipalveluksen. Masennustako? 2. Oma työ: olen kyllästynyt ja turhautunut. Masentunut. Lisäksi: Työ loppunee vuoden 2018 loppuun. Mitä teen? Apu

Pettynyt

12.08.2018

voiaton vuosien ajan

Pyydän rukousta että oppisin englantia että oppisin a rohkenesin sitä käyttää, työni vaatii sitä ja pelkään että menetän työni jos en opi.isä auta halunoppia mutta en tiedä miten , tämä painaa minua ja kamppailen asian knssa ja se on painanut sisällä

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava

 


 

Jätä esirukouspyyntö

Rukousmuurille

Jos haluat, että pyyntösi tai kiitosaiheesi julkaistaan rukousmuurilla, lähetä pyyntösi nimellä tai nimimerkillä muurille.

Jätä rukouspyyntö